Beschrijving

Leef jij vooral vanuit je hoofd Weet je niet goed wat je voelt Of voel je niet wat je weet Voel je überhaupt niet veel En denk je: het leven moet toch meer zijn dan dit Maar hoe kom ik daar
In de cursus Ik denk dat ik voel zet je de eerste stap naar een gevoelsrijk leven.
Zes avonden ga je op een rustige en veilige manier met jezelf aan de slag om weer opnieuw contact te maken met je gevoel. Je ruimt oud zeer op en je kunt weer frisser en fruitiger, en gezellig met jezelf door het leven
Doel | Doelstelling
Deze cursus is bestemd voor
- Personen die weer willen gaan voelen of in contact willen komen met hun gevoel
- Personen die geblokkeerd zijn in hun gevoel en zich meer kunnen openen
- Personen met burn-out, relatieproblemen, contactproblemen
- Personen die kennis willen maken met bewustzijnsgroei
Waardering
Bekijk alle reviews